Din virksomhed er mere end dens logo, produkter og tjenester – det er en hel oplevelse i sig selv!
Det er vigtigt, at alle touch points i din virksomhed bliver taget i betragtning, så kunderne kan få den bedst mulige brugeroplevelse med jeres services/produkter.
Skiltning er nogle gange en overset touch point, som kan bidrage til at vækste din virksomhed.
Den mest brugervenlige form for skiltning er via infoskærme – hvilket også er mest miljøvenligt på sigt. Her kan du nemt vise informationer og administrere kampagner, som kan fremme salget og forbedre dine kunders helhedsindtryk af din virksomheds ydelser.
1. Forbedre jeres interne og eksterne kommunikation
Infoskærme kan bruges til intern kommunikation med dine medarbejdere eller ekstern kommunikation med din målgruppe.
Afhængig af, hvad man vælger at bruge infoskærmene til, kan det være med til at optimere din kundeservice og skabe mersalg, herunder impulskøb.
2. Giver en konkurrencefordel
Det kan være svært at differentiere sig fra sine konkurrenter.
Infoskærme kan medvirke til, at du kan skille dig ud fra mængden, og dine kunder derfor vælger dig frem for dine konkurrenter. En kreativ og unik infoskærm med den rette placering, kan tiltrække kunder på afstand og trække dem ind i din butik.
3. Omkostningseffektivt marketingværktøj
Infoskærme kan bruges til mere end differentiering af din virksomhed. De er også essentielle i dit brands marketingsstrategi. Det er en fordel for både små og større virksomheder, at bruge infoskærme som et marketingsværktøj.
Hvis du allerede har USB-styret infoskærme, kan du med fordel få installeret et Cloudbaseret system på skærmene.
4. Optimer salgsmulighederne
Infoskærme som viser en flot kampagne, kan generere flere impulskøb.
Nye rapporter redegør for, hvordan mange brands oplever en markant stigning i omsætningen efter de har implementeret infoskærme. Visse virksomheder i USA, har øget deres omsætning med helt op til 33 %. En af hovedårsagerne er impulskøb, hvilket er grunden til at infoskærme skal placeres de rigtige steder. For eksempel kan ekspedienten henvise kunderne til kampagnen på skærmen og inspirere til mersalg.
5. Skab opmærksomhed omkring dit brand
Jo større genkendelighed dit brand har – jo lettere er det for dit brand, at påvirke forbrugernes adfærd og holdning til dit brand. Dette giver dine kunder en følelse af tilknytning. I sidste ende vil dette resultere i gentagende køb og potentielt større markedsandele.
Infoskærmen kan f.eks. bruges til storytelling, som formidler din virksomheds historie eller værdier, hvilket giver kunderne mulighed for at skabe en relation til dit brand.
Vækst din virksomhed med infoskærme
Infoskærme er et alsidigt forretningsværktøj, der kan bruges til et utal af formål. Skiltning kan fungere som en visuel løsning på adskillige forretningsudfordringer, såsom vejvisning, salg, brand genkendelse og konkurrencefordele.
Ved at arbejde med den rigtige skiltning inden for branding, storytelling, informationer og kampagner, kan infoskærme fungere som et visuelt symbol for at skabe større opmærksomhed på din virksomhed.
Hos RAW IT kan vi tilbyde dig den nyeste teknologi inden for infoskærme. Med vores skalerbare løsning finder vi den rette løsning til DIN virksomhed. Vi har alt lige fra mindre elevatorskærme til større skærme.